چند حقیقت درباره ادمها

زندگی, بی گناه, مطالب خواندنی کوتاه

* وقتی شخصی حتی به چیزای الکی زیاد میخنده ،مطمئن باشيد که عمیقا غمگینه .

* وقتی کسی زیاد میخوابه ، مطمئن باشيد که تنهاست .

* وقتی شخصی کم حرف میزنه و اگر هم حرف بزنه حرفشو سریع میگه ، مطمئن باشيد كه رازی رو حفظ میکنه .

* وقتی کسی نمیتونه گریه کنه نشون دهنده شکنندگی و ضعف اونه .

* وقتی کسی غیر عادی غذا میخوره بدونید که اضطراب داره .

* وقتی کسی واسه چیزای کوچیک گریه میکنه ، یعنی دل بی گناه و نرمی داره .

* اگه کسی به خاطر چیزای احمقانه و کوچیک از دستت عصبانی شد ، یعنی که خیلی دوستت داره .

انسانهای قوی می دانند چگونه به زندگی شان نظم دهند . حتی زمانی که اشک در چشمانشان حلقه می زند همچنان با لبخندی روی لب می گویند "من خوب هستم" این متن را برای کسی بفرست که قوی است ،همان کاری که من کردم.



نظرات شما عزیزان:

بابامهسا
ساعت20:36---6 تير 1393
سلام پ کجایی هیش نیستد؟اهاهاهاهاهاهاهاههاههاهها هاههههاهههههههههههاهاهاهاهاها
پاسخ:من همین جام تو نیستد؟ چ خبر؟؟


HOSSEIN
ساعت14:58---5 تير 1393
خوب بود


پاسخ:مرسی


zahra
ساعت14:24---5 تير 1393
اومدم باز شد

zahra
ساعت14:22---5 تير 1393
لوکس بلاگ باز نمیشه صب کن
پاسخ:باشه من الان تو چتم


بهناز
ساعت15:29---31 خرداد 1393
خوبم ممنون زهرا جان.اره اومد مبیناومن باید برم کلاس زبان فعلا بای
پاسخ:بای عزیزم بازم منتظرتم


zahra
ساعت15:23---31 خرداد 1393
خخخخخخخ 4 5 نفر

به به بهناز جون چطوری؟؟؟؟؟


بهناز
ساعت15:20---31 خرداد 1393
من بدبخت هر روز میام.تو اصلا نیستی
پاسخ:من زیاد نمیام تو وبم اخه وقت نمیکنم حالا نظرامو که تو وبت گذاشتمو دیدی یانه؟


بهناز
ساعت15:17---31 خرداد 1393
اره به خدا عین حقیقته
پاسخ:سلام بهناز جون چه عجب اومدی؟؟


zahra
ساعت15:16---31 خرداد 1393
هیچی وای امروز یکی تو فوتسال پاش بدجور ب ساق پام خورد باد کرده خععععععععععلی درد میکنه

توپ خورد تو شکمم

بدبخ شدم
پاسخ:اوخی حالا چن چن باختی؟؟


zahra
ساعت15:11---31 خرداد 1393
پ کدوم گوری؟؟؟؟؟

zahra
ساعت15:08---31 خرداد 1393
خب اومدم چ خبر؟
پاسخ:هیچی تو چه خبر؟؟


zahra
ساعت14:59---31 خرداد 1393
کار دارم الان اومدم دوباره میتکم
پاسخ:یعنی می خوای بری؟ چی کار داری؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393برچسب:, | 14:16 | نویسنده : مبینا |